آریامنش، علی اکبر
عبارت متمم ساز: موضوع پرسشوارههای درونهشدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]
ا
ابوالفضلی، زینب
هوش های چندگانه دانشجو-معلم های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی و اتکا به نفس آنها: الگوها و روابط [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 47-27]
اسفندیاری، رجب
فهرست واژههای علمی پیکرهمحور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]
پ
پیشقدم، رضا
فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]
ج
جباری، علی اکبر
عبارت متمم ساز: موضوع پرسشوارههای درونهشدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]
جنتی، سیران
تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]
ح
حاجی میبدی، اشرف
تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میانزبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]
حسینی فاطمی، آذر
فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]
خ
خطیب، محمد
تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]
ر
رشیدی، ناصر
بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]
ز
زینالی، مریم
تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت برداری بر عملکرد زبانآموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]
س
سعیدی، زری
برچسبزنی منفی به عنوان عامل مهم روانشناسی در تدریس به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 129-103]
سعیدیان، عبدالباسط
تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانهای بر ارتقای سطح مهارتهای خواندن دانشآموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]
ص
صادقی، کریم
تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت برداری بر عملکرد زبانآموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]
صبوری، فهیمه
فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]
ع
عبادی، سامان
تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانهای بر ارتقای سطح مهارتهای خواندن دانشآموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]
عطایی، محمودرضا
ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]
علی بخشی، گودرز
چالش های ترویج استقلال فراگیران زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 98-79]
علوی، کبری
برچسبزنی منفی به عنوان عامل مهم روانشناسی در تدریس به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 129-103]
غ
غلامی، جواد
هوش های چندگانه دانشجو-معلم های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی و اتکا به نفس آنها: الگوها و روابط [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 47-27]
ف
فراوانی، اکرم
ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]
فروتن، علی
بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]
فضیلت فر، علی محمد
تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میانزبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]
ق
قنسولی، بهزاد
فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]
م
معین، قدسیه
فهرست واژههای علمی پیکرهمحور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]