آ

  • آریامنش، علی اکبر عبارت متمم ساز: موضوع پرسشواره‌های درونه‌شدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]

ا

  • ابوالفضلی، زینب هوش های چندگانه دانشجو-معلم های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی و اتکا به نفس آنها: الگوها و روابط [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 47-27]

  • اسفندیاری، رجب فهرست واژه‌های علمی پیکره‌محور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]

پ

  • پیشقدم، رضا فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]

ج

  • جباری، علی اکبر عبارت متمم ساز: موضوع پرسشواره‌های درونه‌شدگی زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 155-131]

  • جنتی، سیران تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]

ح

  • حاجی میبدی، اشرف تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میان‌زبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]

  • حسینی فاطمی، آذر فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]

خ

  • خطیب، محمد تاثیر آموزش راهکار های درک مطلب بر اضطراب در خواندن و میزان درک مطلب زبان آموزان ایرانی سطح متوسطه [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 79-57]

ر

  • رشیدی، ناصر بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]

ز

  • زینالی، مریم تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت‌ برداری بر عملکرد زبان‌آموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]

س

  • سعیدی، زری برچسب‌زنی منفی به عنوان عامل مهم روان‌شناسی در تدریس به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 129-103]

  • سعیدیان، عبدالباسط تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر ارتقای سطح مهارت‌های خواندن دانش‌آموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]

ص

  • صادقی، کریم تاثیر نوع ارائه سوال و یادداشت‌ برداری بر عملکرد زبان‌آموزان مقطع پیشرفته در آزمون مهارت شنیداری [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 101-81]

  • صبوری، فهیمه فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]

ع

  • عبادی، سامان تأثیر استفاده از ارزشیابی پویای رایانه‌ای بر ارتقای سطح مهارت‌های خواندن دانش‌آموختگان ایرانی رشته آموزش زبان انگلیسی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 26-1]

  • عطایی، محمودرضا ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]

  • علی بخشی، گودرز چالش های ترویج استقلال فراگیران زبان انگلیسی: دیدگاه معلمان زبان انگلیسی ایران [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 98-79]

  • علوی، کبری برچسب‌زنی منفی به عنوان عامل مهم روان‌شناسی در تدریس به فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 129-103]

غ

  • غلامی، جواد هوش های چندگانه دانشجو-معلم های زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی ایرانی و اتکا به نفس آنها: الگوها و روابط [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 47-27]

ف

  • فراوانی، اکرم ارزیابی نمونه فعالیت ها و گسترش تفکرات مرتبه بالاتر از طریق هوش چندگانه و بازخورد از طریق گفتگو [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 25-1]

  • فروتن، علی بررسی وضعیت نظارت برعملکرد دانشجو معلمان و معلمان شاغل زبان انگلیسی در نظام آموزشی ایران [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 55-27]

  • فضیلت فر، علی محمد تاثیر تفاوت های فردی بر روی کاربردشناسی میان‌زبانی زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی در گفتمان سازمانی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 129-99]

ق

  • قنسولی، بهزاد فرهنگ و هویت: ارتباط دادن اجزای هویت با ابعاد فرهنگی [دوره 4، شماره 1، 1394، صفحه 78-49]

م

  • معین، قدسیه فهرست واژه‌های علمی پیکره‌محور در رشته مهندسی علوم و صنایع غذایی [دوره 4، شماره 2، 1394، صفحه 157-131]

login